Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 ... 10
1
Novi Članovi / Odg: Novi clan-pozdrav
« Poslednja poruka od strane Bokyy poslato 26.06.2020. 08:18 »
Dobrodošao Nikola, znamo se sa Renoovog naravno 😀
Predstavi Nissane, podeli iskustva kako ste zadovoljni. Forum je i dalje u razvojnoj fazi jer je dugo bio ugašen, treba malo vremena da se vlasnici Nissan vozila informišu da je ponovo aktivan, ali polako 😉
2
Novi Članovi / Novi clan-pozdrav
« Poslednja poruka od strane simke_08 poslato 25.06.2020. 20:22 »
Pozdrav drustvo, Nikola ovde, mozda me neko i zna sa renoovog foruma (bokyy)
S obzirom da mi otac vozi Nissan a i saznao sam da se pokrece ovaj forum odlucio sam da vas potrazim i da vam se pridruzim.
Takodje mi i zena vozi Nissan tako da ih imamo u porodici :)
Nadam se da ce Nissan forum zajednica samo da raste!
3
Nissan fan club Magazin / Odg: Nissan Novosti
« Poslednja poruka od strane Bokyy poslato 29.05.2020. 21:01 »
Nissan 400z


Dugoočekivani naslednik modela 370Z izgleda da je napokon na pomolu budući da ga je Nissan sada prvi put i zvanično prikazao prilikom prezentacije novih modela i strategije za budućnost.

I pored toga što je GT-R R35 sam vrh Nissan-ove sportske ponude, sama činjenica da košta blizu 100.000 evra čini ga nepristupačnim širem krugu kupaca, koji se sasvim zadovoljavaju i sportskim kupeom kao što je 370Z.

No, veliki problem je taj što se 370Z na tržištu nalazi već 12 godina, uz minimalne izmene, što je dvostruko duže nego što je njegov prethodnik, model 350Z bio u „opticaju“ te je bilo krajnje vreme da stigne i nova generacija „Z“.


Iako još uvek nije ništa zvanično potvrdio, Nissan je, može se reći, nezvanično najavio ovaj model kroz publikaciju svoje strategije novih modela u narednih nekoliko godina, gde je prisutan i novi sportski kupe koji bi trebalo da ponese oznaku 400Z.

Iako su informacije o 400Z i dalje vrlo oskudne, priča se da će ga pokretati 3,0-litarski V6 twin-turbo, sa oko 400ks , da će najverovatnije biti baziran na potpuno novoj platformi, dok bi pogonski sklop „pozajmio“ od nekih aktuelnih Infiniti modela, kao što su Q50 ili Q60.
4
Nissan fan club Magazin / Odg: Nissan Novosti
« Poslednja poruka od strane Bokyy poslato 21.05.2020. 22:41 »
Nissan GT-R 50


Nissan GT-R 50 krenuo u proizvodnju!
Specijalni, limitirani model Nissan GT-R 50, rezultat saradnje Nissana i Italdesign, kojim se obeležava pola veka od GT-R modela, upravo je krenuo u serijsku proizvodnju

Predstavljen još 2018. godine u formi prototipa, Nissan GT-R 50 (ne mešati sa 50th Anniversary edicijom), kojim je 2019. godine trebalo da se obeleži pola veka postojanja GT-R modela (PGC10), ove godine je napokon krenuo u serijsku proizvodnju, i to prikladno limitiranu na 50 primeraka.


Automobil je baziran na aktuelnoj NISMO verziji Nissan GT-R R35, za koji je karoseriju dizajnirala poznata italijanska dizajnerska kuća Italdesign. GT-R 50 je u odnosu na serijski model nešto duži, dok je visina smanjena za čitavih 54 mm.

Poseduje i potpuno drugačiji „nos“ i „zadnjicu“, ali u formi evolucije aktuelnog modela, te je i dalje više nego jasno da se radi o „Godzili“. Tu je i veliki  podesivi spojler, u trkačkom stilu, koji serijski model nema.


Ispod „haube“ nalazi se dobro poznati 3,8-litarski V6 VR38DETT twin-turbo agregat, koji umesto 600 ks i 650 Nm, sa koliko raspolaže serijski NISMO, u GT-R 50 verziji isporučuje čitavih 720 ks i 780 Nm obrtnog momenta, pre svega, zahvaljujući „trkačkim“ turbo punjačima i većem interkuleru.

Naravno, sve ovo ima i svoju cenu, a ona je poprilično „paprena“ i iznosi 990.000 evra, i to bez poreza i opcionala, koji automatski dižu cifru na preko milion evra...
5
Novi Članovi / Odg: Zdravo Nissandžije
« Poslednja poruka od strane Bokyy poslato 20.05.2020. 08:42 »
Pozdrav imenjače i dobrodošao u klub, predstavi Note u temi "Vozila Članova" i podeli iskustva i utiske zbog budućih članova 😉

Forum je još uvek u početnoj fazi, ali radimo na tome da ga omasovimo i učinimo korisnim vlasnicima Nissana.
6
Novi Članovi / Zdravo Nissandžije
« Poslednja poruka od strane boxit poslato 19.05.2020. 23:29 »
Zdravo svima na forumu.

Ja sam Bojan, vlasnik Note-a (2.gen.) pa sam poželeo da razmenim iskustva i utiske  :)

Zadovoljni vlasnik pomenutog vozila sam već 2.5 godine, živim u BGD.

Ovaj forum sam izguglao skoro slučajno  :D
7
Novi Članovi / Odg: Pozdrav svima
« Poslednja poruka od strane Pencha poslato 12.05.2020. 17:08 »
Pozdrav Luka, dobrodošao
8
Novi Članovi / Pozdrav svima
« Poslednja poruka od strane luka78 poslato 09.05.2020. 18:22 »
Pozdrav, brzinski pozdrav. Luka, Njemacka, automobil Qashqai 1.2, model Tekna+, 2018 godiste.
9
Nissan fan club Magazin / Odg: Nissan Novosti
« Poslednja poruka od strane Bokyy poslato 06.05.2020. 10:35 »
Nissan ARIYA Koncept


Osnove automobila bile su u velikoj meri nepromenjene već više od jednog veka. Masovnim usvajanjem električnih vozila, otvaraju se nove mogućnosti za osmišljavanje načina konstruisanja i oblikovanja vozila kao i njihovog integrisanja u naš život. Nissan je to učinio upravo kada se Ariya koncept pojavio na prošlogodišnjem sajmu automobila u Tokiju, svojim pojednostavljenim, ali snažnim i savremenim stilom nazvanim bezvremeni japanski futurizam, koga odlikuje karakterističan prednji element “štit”.

Nissan Ariya koncept je prvi primer potpuno novog dizajnerskog pravca kompanije. Odlikuje ga prostrana, luksuzna kabina sa naprednom tehnologijom i karoserija koja je oličenje čiste, besprekorne prirode električnih vozila kojima nije potreban tradicionalni otvor maske za prolaz vazduh namenjen hlađenju motora. Kao rezultat toga, dizajneri su mogli eksperimentisati sa dizajnom konceptnog potpisa V-motion, stvarajući “štit.”
Tradicionalni ručni štitovi korišćeni u borbama integrisali su funkciju i stil, a korišćenje jakih materijala sa složenim dizajnom upućivalo je na prestiž i snagu. Štit na Ariya konceptu ima isti značaj, nudeći mnogo više od estetskog mesta za masku. Završni izgled i njegovo postavljanje nije samo upečatljiv detalj, već takođe omogućava naprednoj tehnologiji koja stoji iza njega da deluje kroz elemente dizajna bez smetnji.

"Zamenom konvencionalne maske tehnološkim štitom – posebno izražajnom maskom 3-D teksture koja nije samo element dizajna – želeli smo da najavimo tehnologiju u unutrašnjosti, odmah ispod površine," rekao je Alfonso Albaisa, stariji potpredsednik Nissana za globalni dizajn. "U ovom slučaju reč je o tehnologiji koja pomaže Ariya konceptu da analizira put i prikazuje vozaču sve ono što sam ne može da vidi."

   

SPAJANJE NAPREDNE TEHNOLOGIJE SA BEZVREMENIM JAPANSKIM DIZAJNOM

Ariya koncept je krajnji izraz slobode dizajna. 100% električna platforma koncepta omogućila je novi pristup postojećim komponentama, uklanjajući fundamentalna ograničenja.

Tradicionalne maske na vozilima sa unutrašnjim sagorevanjem od njihovog osnivanja poprimale su oblike i forme koje su mogle da odgovore potrebi održavanja sistema za hlađenje motora u vozilu i da budu dovoljno jake da odbiju povremene udare kamenja. Ovi funkcionalni aspekti ograničili su njihov dizajn, izgled i stil.

Pošto Ariya koncept nema motor, maska u tradicionalnom smislu nije potrebna. Dizajneri su odlučili da preurede ovaj prostor kako bi prednjem delu vozila dali novi izgled. Štit je konstruisan u jednom komadu u duhu geometrijskog tradicionalnog japanskog uzorka uklopljenog u novi izraz EV nagoveštavajući Nissanov J-DNK.

“Površina nema prazninu,” objasnio je Giovanny Arroba, direktor programa dizajna. “Glatka je poput prozirne, mirne vode, sa kumiko uzorkom koji se nalazi ispod površine.”

Uhvatiti ovu mirnoću samo po sebi je izazov. Arroba i dizajnerski tim započeli su testiranje svakog elementa štita, od debljine materijala do veličine metalne ljuskice u boji koja omogućava kumiko uzorak, zamišljen za EV novog doba.

Da bi zaštitili štit i tehnologiju od vremenskih nepogoda i nečistoća na putu, dizajneri su koristili isti izdržljivi materijal od polikarbonata koji može da se nađe na farovima automobila. Želeli su da štit bude dovoljno čvrst ne samo zbog funkcionalnosti već i da izgleda zapanjujuće, podržava aerodinamične proporcije i u potpunosti oličava novi dizajnerski jezik kompanije, bezvremeni japanski futurizam.

“Naravno, sa konceptom mogli smo uzeti i druge direktne pristupe,” izjavio je Arroba. “Ali želeli smo da pronađemo autentičnu ravnotežu između namere stila i mehaničkih zahteva.”
Koncept ukorenjen u blisku stvarnost. Ariya koncept predstavlja viziju Nissanove inteligentne mobilnosti ličnih vozila – onu u kojoj kombinacija elektrifikacije i intuitivnih sistema donosi uglađeno i prilagodljivo iskustvo vožnje, bez opasnosti od nesreća ili štetnih emisija. Nissanova nova dizajnerska filozofija ovo podržava direktno spajajući naprednu tehnologiju koja uključuje sigurnost, povezanost i interfejs čovek-mašina, sa japanskim minimalističkim pristupom za besprekorno prilagođavanje životnom stilu kupca.

Štit Ariya koncepta izdvaja se kao jedan od glavnih elemenata na koji su dizajneri fokusirani i koji bi mogao biti primenjen u realnom svetu. Automobil takvog izgleda spreman je za vožnju ulicama Tokija, Londona ili bilo kog dugog velikog grada. Karakteristike poput nagrađivanog sistema za pomoć u vožnji ProPILOT 2.0, e-Pedal i e-4ORCE za upravljanje sistema pogona na sva četiri točka sa dva elektromotora već su stavljeni na testiranje.
Konceptni automobili oduvek su bili alat kojim se može vizualizovati budućnost. Ali Ariya koncept pokazuje i kako će se zapravo ponašati budući Nissan automobili.
10
Nissan fan club Magazin / Odg: Nissan Novosti
« Poslednja poruka od strane Bokyy poslato 05.05.2020. 22:06 »
Nissan Juke 2020


Potpuno novi JUKE doživeo je svetsku premijeru u pet gradova širom Evrope. Svojim je predstavljanjem pre devet godina definisao segment coupé-crossovera, a od tada je na evropskom tržištu prodat u skoro milion primeraka.
Svojim elegantnim linijama coupé-crossovera, sportskim stavom te prostranijom i modernije uređenom unutrašnjošću podiže letvicu u dizajnu.
Donosi nove tehnologije poput sistema ProPILOT i multimedijskog sistema NissanConnect sa ugrađenom Wi-Fi vezom te mogućnosti povezivanja pametnog telefona i internetskog ažuriranja za jednostavniju i sigurniju vožnju.
1,0-litarski trocilindrični motor sa turbopunjačem u kombinaciji sa
6-stepenim ručnim menjačem ili 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom nudi bolje performanse, manju potrošnju goriva i uglađenu vožnju.

Gotovo deset godina otkako je svojim upečatljivim karakterom i izuzetno zabavnim voznim osobinama udario temelje segmentu kompaktnih crossovera, novi  Nissan JUKE je spreman da iznova promeni segment. Nikad zabavnijih voznih osobina, potpuno novi JUKE nudi novi nivo performansi i tehnologija u upečatljivoj i prostranijeg i udobnijeg coupé-crossovera. Sa ProPILOT sistemom i upečatljivim povezivanjem, JUKE donosi Nissan Inteligentnu Mobilnost – Nissanovu viziju promene načina na koji se automobili pokreću, voze i integrišu u društvo korak dalje.

JUKE je evropske kupce osvojio svojim istaknutim dizajnom, o čemu svedoči broj od gotovo milion prodatih primeraka ovog vozila u Evropi. Novi JUKE je danas predstavljen u Londonu, Parizu, Milanu, Barseloni i Kelnu. Privlači evropske vozače koji od crossovera ne traže samo praktičnost, već su im važni dizajn, tehnologija i performanse.

   

Nissan JUKE vraća se sa prepoznatljivim identitetom, još snažnijim karakterom, uzbudljivim performansama te naprednom tehnologijom koja ispunjava potrebe vozača”, izjavio je Ponz Pandikuthira, potpredsednik odeljenja za planiranje proizvoda Nissan Evrope. „Novi dizajn i uzbudljiv doživljaj vožnje privući će sve brojnije kupce kompaktnih crossovera. JUKE je sazreo, ali pritom nije izgubio zabavne vozne osobine kojima se oduvek isticao.”


ATLETSKI IZGLED

Veće dimenzije, sportski stav, upečatljive 19-inčne aluminijumske felne i lebdeći krov svojstven coupéima, odlike su kojima novi JUKE postavlja novi standard za crossovere B-segmenta. Serijski je opremljen full LED tehnologijom, a njegova prepoznatljiva okrugla prednja svetla krasi novi svetlosni potpis u obliku slova Y koji vizuelno zaokružuje prednju masku V-motion. Ponuda 11 različitih boja karoserije sada je obogaćena ekskluzivnom narandžastocrvenom bojom Fuji Sunset.

   

Obnovljena je i njegova unutrašnjost – novi JUKE nudi više prostora za putnike i njihove stvari. Prostor za kolena nazad povećan je za 5,8 cm, prostor za glave za 1,1 cm, a 422-litarski prtljažnik sada nudi 20 % više prostora za odlaganje. Privlačnost i udobnost obnovljene unutrašnjosti dodatno su naglašene poboljšanim vozačkim položajem, prostranijim zadnjim delom, intuitivnijim komandama i praktičnijim rešenjima za odlaganje. Nova mekana maska komandne table, mekane obloge vrata i tepisi, serijska sportska sedišta izrađena u jednom komadu uz doplatu presvučena alkantarom ili kožom stvaraju sofisticirani izgled unutrašnjosti.

 

Dostupne su brojne kombinacije boja karoserije, krova i presvlaka koje Jukeu daju urbani i sportski karakter više klase. Personalizacija spoljašnjeg izgleda uključuje i mogućnost podešavanja branika, bočnih pragova i 19-inčnih aluminijumskih felni.


OKRETNE PERFORMANSE

Sportskom Jukeu je okretnost i dalje u krvi, ali ovaj potpuno novi coupé-crossover je pritom i sazreo. Zahvaljujući dužini od 4210 mm, visini od 1595 i širini od 1800 mm sada je još prostraniji, a pritom i dalje kompaktan. U isto vreme, njegova masa je smanjena za 23 kg. Zahvaljujući upotrebi čelika visoke čvrstoće novi model se odlikuje čvršćom platformom za veću stabilnost, performanse i vozne osobine u krivinama, kao i za veći nivo sigurnosti i kontrole.


JUKE pokreće štedljivi 1,0-litarski trocilindrični benzinski motor DIG-T sa turbopunjačem snage 117 KS  koji nudi bolje performanse, manju potrošnju goriva i veću uglađenost. Dostupan je u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim menjačem ili 7-stepenim automatskim menjačem s dvostrukim kvačilom, polugicama za promenu brzina na upravljaču i tri načina rada (Eco, Standard i Sport) kako bi vozači mogli da prilagode stil vožnje svim uslovima i pritom se sjajno zabavljati.

 
NAPREDNA TEHNOLOGIJA

JUKE je opremljen Nissanovim multimedijskim sistemom i brojnim sistemima za pomoć u vožnji. Zahvaljujući tehnologijama Nissanove inteligentne mobilnosti, novi JUKE omogućava najbolje povezivanje od svih Nissanovih vozila do sada.


Nissanova Inteligentna Mobilnost

Nissanov napredni sistem ProPILOT s elektronskim sistemom upravljanja, ubrzavanja i kočenja po prvi put će biti dostupan za JUKE. Sistem ProPILOT posebno je osmišljen za vožnju jednom trakom autoputa, ubrzava i usporava radi održavanja prave udaljenosti i brzine i tako održava automobil u sredini trake.


Duga putovanja i velike saobraćajne gužve.

Novi JUKE nudi i sveobuhvatan paket sigurnosnih karakteristika koje uključuju inteligentni sistem kočenja u nuždi sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, inteligentni sistem za sprečavanje izlaska iz vozne trake, upozorenje saobraćaju koji se približava sa zadnje strane i nadzor mrtvog ugla, prvi takav sistem u ovom segmentu vozila. Nadzor mrtvog ugla upozorava vozača na vozilo u mrtvom uglu i vraća vaš JUKE nazad u traku.


Povezivanje, multimedijski sistem i audiosistem BOSE® Personal® Plus

Putem sistema Apple CarPlay® i Android Auto kupci mogu povezati svoj pametni telefon sa 8-inčnim dodirnim ekranom multimedijskog sistema NissanConnect i tako pristupiti omiljenim aplikacijama. Vozači mogu pristupiti i TomTom kartama i informacijama o saobraćaju uživo ili uključiti Wi-Fi Hotspot kako bi putnici povezali svoje prenosne i tablet računare s mrežom u vozilu.

Aplikacija NissanConnect Services savršen je mobilni saputnik koji kupcima nudi razne mogućnosti nadzora nad vozilom. Vlasnici Nissana JUKE sada mogu proveriti da li je njihovo vozilo zaključano te ga otključati ili zaključati direktno putem svog pametnog telefona. Kako bi bili još sigurniji, vozači pre putovanja mogu proveriti i pritisak u gumama i nivo ulja.

Kako bi život vozača Jukea bio još jednostavniji, kompatibilnost s uslugom Google Assistant daje im kontrolu nad funkcijama kao što su upravljanje svetlima i slanje odredišta navigacionom sistemu putem glasovnih naredbi pametnog telefona.

   

Vozači i putnici mogu uživati u još snažnijem zvuku audiosistema Bose® Personal® Plus. Zahvaljujući osam snažnih zvučnika, koji uključuju dva zvučnika tehnologije UltraNearfield ugrađena u naslone za glavu vozačevog i suvozačevog sedišta, putnici će uživati u bogatom i kristalno čistom zvuku.

Proizvodnja potpuno novog Jukea nastaviće se u nagrađivanoj Nissanovoj fabrici u Sunderlandu u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Stranice: [1] 2 3 ... 10